HELSINGBORG & DENMARK 2011

Har inte bloggat på hela helgen för jag har varit i Helsingborg, men just nu så är jag hemma. Under helgen så har det varit jätteroligt fast gud vad det ösregnade HELA HELGEN men som tur så blev det lite finare väder i söndags.
Vi planerade att åka hem tidigt i söndags men helt plöstsligt så bestämde vi att vi skulle åka till Danmark, Bakken parken tror jag att det hette. Tivoli i Danmark! Så vi åkte dit och var det i ca 4-5 timmar och åkte hem till Göteborg igen.
Helsingborgs festivalen så tog jag inte så många bilder för var rädd att jag skulle tappa bort eller förstöra kameran pga. regnet. Men vi var bland annat i Väla centrum och det blev lite shopping. Köpte en blus från BIKBOK, Piké till V från Gant och en super snygg ring från Guldfynd by Kenza.



bun bu hue, yummi!


DANMARK














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: