Vinnarna är ...

Nu kommer jag att avslöja vinnarna av smyckerna, dessa två vinnarna tycker jag förstjänar ett varsitt smycke!
För er som inte vann kommer jag att göra fler spännande tävlingar där jag även kommer att lotta ut lite kläder, smink, smycken, skor osv. inom kort!

Grattis..


sannazhangi kommentar: "nu är jag med och tävlar hos annadang, tävlar om de snygga handgjorda smycken som hon själv har gjort. jag vill vinna bara för att jag har aldrig vunnit på såna hära tävlingar, seriöst aldrig, så det vore kul om jag för en gångs skull fick vinna.

hihi lycka till, till mig själv!! :$"



Ni kan skicka eran adress till mig som en kommentar så skickar jag eran vinst så snart jag kan. :)
Och grattis till er igen!

Postat av: sannazhangi

HAHA omg jag vann.... TAAAAAAAAACK!!



min adress:

Sanna zhang

munkhättegatan 188

21574 Malmö

2011-08-30 @ 23:30:03
URL: http://sannazhang.blogg.se/
Postat av: Camila vu

2011-09-01 @ 11:11:15
Postat av: Camila Vu

Hahah tack Chi Anna :D! Häftigt ! Aldrig vunnit på sånna här tävlingar!



Camila Vu

Diskusgränd 7

30253 Halmstad



haha ha en bra dag Anna!

2011-09-01 @ 11:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: