you are worth it

Oj oj oj... har haft så mycket att göra under veckan. Och har varit i min lägenhet så har inte haft någon internet. Är hos mamma nu och ska hem om en liten stund. Det är så himla tråkigt att bo själv, ingen tv och ingen dator. Det enda jag gör är att sitta och rulla med mobilen i flera timmar tills jag kan sova.
Men i måndags kväll så kliade det i fingrarna så jag klickade hem två par skor från nelly.com. Kan inte sluta beställa hem saker från nelly. Plus att det är så himla mycket rea!

Irriterade mig lite på dom svarta skorna jag beställde, jag stalkade dom i flera dagar och väntade till storlek 37 skulle komma in. I måndags morgon så kom det in storlek 37 men jag hann inte beställa dom för jag hade så bråttom in till stan och tänkte att dom kommer nog finnas kvar tills kvällen. Men nej! När jag kom hem tog dom slut igen. Blev så himla sur och klickade hem ett par 36 istället. Får hoppas att dom passar annars får jag stoppa in dom i frysen!

Nu måste jag verkligen spara pengar till London resan och sluta med shoppandet! Längtar tills nästa vecka ..♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: