you make me feel good

Har äntligen köpt mina efterlängtade Burberry gummi stövlar som jag alltid har tjatat om i flera veckor. Dom är så himla fina, och jag kommer att ha sån nytta till dom. Nu är jag så glad! :)
1400kr gick dom på, inte alls så farligt! Det är hur billigt som helst för att vara Burberry. Men nu får det räcka med shoppandet som jag har sagt hela tiden men aldrig står ut med att shoppa!
Jag har typ blivit en märkes freak :(


Men min kära vän Tojjy kom upp till Göteborg idag. Hon skrev på praktik papper för hon ska praktikera här i Göteborg i 2 hela veckor, och då ska hon stanna hos lilla mig! Inte ofta hon får umgås med mig så länge, båda hade ju skola osv. Det var så länge sen vi träffades med. Men det blir iallafall kul!

När hon kom fram så gick vi och åt på Jensens, och sedan gick vi en runda i stan och fick mina stövlar köpta. Fick även en liten present av Tojjy, en mini sminkpalett som jag alltid har velat ha. Lätt att ha med den i väskan, så slipper jag alltid ta med mig min stora feta palett istället. Tack älskling! ♥
Sen så gick vi och åt i Super Sushi för att Tojjy var hungrig IGEN, efter det så gick vi en runda i avenyn och lämnade sedan Tojjy till stationen.

Det är alltid så kul att umgås med henne, hon skrattar åt allt och gör så att man själv skrattar. En sån bästa vän kan inte alla få!

Men nu är jag hemma, är lite trött så ska sova tidigt idag. Nu blir det lite film framför datorn med en skål med frukt.
Ha en trevlig kväll! ♥

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: