5 december 2011

Hej mina lasare i sverige. Ligger i sangen just nu och klockan ar snart 20.00, har haft fullt upp idag hos faster. Fest och mat! Proppmatt, men synd att det ar sa himla kallt i Vietnam sa jag har fatt ont i halsen, hostar och feber. Inte alls kul! Har forsokt att ladda upp bilder men interneten ar alldeles for seg. Tar 1 timme for att ladda upp en bild.. verkligen segt. Och sa synd att Vietnames javlarna har last facebook sa man kan inte logga in i facebook med en vanligt dator, bara med ipod eller iphone. Som tur att jag har med mig, men batteriena ar slut. Sa for noja mig med att blogga en liten stund.. Dessa dagarna har varit en rejal shopping, har slosat flera tusen.. Jag och min bror da, vi slosade nagra hundra dollar pa ca 3 timmar. Vi har inte kopt mycket saker, men vi kopte bara dyra saker uppe i Parkson. Men angrar mig inte alls.. Har kopt lite smink, ogonfransar, ogonfranslim, jackor, koftor, balte osv. Har aven kopt Chanel vaska som jag alskar otroligt mycket. Marc By Marc Jacobs axelvaka, burberry halsduk som jag kommer att ha nytta till.
Men har inte shoppat lika mycket som min bror, han kopte typ allt han sag. Armani balte, Calvin Klein och Nike jackor och MASSOR av ansiktsprodukter. Han ar en ansiktsprodukt freak!

Nu ska jag sitta och spela lite spel med min bror sedan ga och lagga mig.. GODNATT PA ER <3

Och jaa! Bara nagra dagar kvar tills min 19ars fodelsedag hihi!

Postat av: hangii

glöm inte mina lösögonfrannsar ! , 10 pack med 2 modeller i varje nhhee !! , sen lägg allt i ihop på en paket så e det mkt bättre för dig rymmer inte mkt plats de ska vara långa och fylliga fransar nhe .....puss

2011-12-06 @ 15:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: