Cliniderm Active Protection

Har varit på shoppingrunda med mami, har köpt julklapp till närstate och käraste. Och har även köpt lite tidiga julklappar till mig själv. När Tojjy bodde hos mig i 2 veckor, under den tiden fick jag testa hennes Cliniderm dagliga ansiktskräm. Och jag måste rekommendera att den är skitbra!
Så när jag var ute och shoppade med mamma passade jag på att köpa 2st Cliniderm Active Protection, en mot torr hy och en mot normal hy. Var bara tvungen att köpa båda två, finns i apoteket för 229kr/st. Passade även på att köpa 2st Volume Million Lashes Mascara och en Biotherm Deo.



  • Dagkräm
  • Parfymerad torr & normal hy
  • Aktivt skydd mot fria radikaler. Stärker hudens fuktbarriär och skyddar mot yttre påfrestningar. För en slät hy med ny spänst.
  • Fetthalt 14%. Med Vitamin C och Ubiquinone.

PRODUKTFÖRDELAR

. Aktivt skydd mot skadliga fria radikaler

. Huden återfår sin mjukhet och spänst

. Stärker hudens fuktbarriär

VIKTIGA INGREDIENSER

. Vitamin C och Ubiquinone som skyddar mot fria radikaler

. Sorbitol, Glycerin och Propylene Glycol stärker hudens fuktbarriär

Parfymerad.

 

Dagens Outfit:


Jacka ZARA, Väska Marc By Marc Jacobs, Skinn byxor Ginatricot, Regnstövlar BURBERRY

 

 


Postat av: rebecca

hejsan , jag undrar om du läst dina mail? :) för jag har skickat ett mail till dig om att jag är intresserad av att köpa de skorna av dig som liknar jeffrey campbell :)

2011-12-20 @ 15:59:43
URL: http://bbeckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: