Day 354/365 ~ You Look like a Thousand Suns

Innan jag åkte till Vietnam beställde jag 3 par linser från pinkyparadiase.com och då fanns det ett erbjudande om man köper minst 2 par linser så får man ett par på köpet. Jag trodde att jag skulle få mina gratis linser med utan styrka, men snällt av dom så fick jag ett par gröna linser med styrka. Och dom gröna linserna vad ju hur snygga som helst, så jag är super nöjd med mitt köp på deras hemsida som jag alltid har varit.
Och just nu så är det erbjudande om man beställer över 130$ så får man free express shipping, dvs. super snabb leverans. Annars brukar det ta ca 2 veckor innan man får sina linser.



Och yes... jag är superblind! Kan inte leva utan mina glasögon eller linser.... Längtar tills jag ska göra laseroperation nästa år.
Många av mina läsare brukar undra vart jag beställer mina linser och om sidan är säker. Svaret är att jag alltid beställer mina circle linser på pinkyparadise och mina engångslinser på lensway. Och båda sidorna har snabb leverans, och funkar helt utmärkt.
Ni som vill testa circle linser kan ju beställa från pinkyparadise, deras linser brukar inte kosta mer än 200kr. Och man kan använda dom i ett helt år!


Postat av: Cicci Feinstein - Fotograf

Jag gjorde laseroperation förra året, bland det bästa jag gjort i hela mitt liv! Så sjukt skönt att kunna se bra utan linser. Dock var dagarna efter operationen bland de värsta i mitt liv haha... Så sjukt ont!

2011-12-21 @ 00:31:43
URL: http://ciccifeinstein.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: