HEMLIG GÅVA TILL EN AV ER!

Ikväll blir det mys framför tv:n med pojkarna.
Ville bara meddela här inne på bloggen att jag kommer att starta en tävling den 24:e december så att en av mina läsare får chansen att vinna en riktigt bra julklapp som ni inte kommer att ångra att ni har varit med i tävlingen. Men klart är det en hemlis om vad det finns i den hemliga påsen. Jag startar tävlingen pga. att det har gått så bra med statistiken sen jag hamnade på första sidan på blogg.se.
Så tycker att en av mina läsare förtjänar presenter! Men kan avslöja att det är något som en tjej verkligen vill ha och behöver. Paketet kommer att vara värd 600-700kr. Vilken tjej är intresserad? Killar kan ju såklart också vara med och ge presenten till sin tjej :)

KRAM PÅ ER! Och tack för att ni stöttar mig ändå om mitt bloggande suger ♥

Postat av: Katarina ~ Canonbra

Jag är med! :D

2011-12-21 @ 21:26:26
URL: http://canonbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: