Day 362/365 ~ Mellandagsrea ♥

Mellandagsrea tar kål på mig! Stackars alla pojkvänner som följer med sina flickvänner till stan varje dag under dessa dagarna, såg bara massa ledsna och trötta pojkvänner som studsade runt bakom sina flickvänner haha!
Hur har era dagar varit under dessa dagarna? Min har varit toppen, har varit på stan i flera dagar och köpt de jag hittat. Men vill fortfarande ha mer! Inte bra att slösa några tusen på några timmar... Och som tur är att man har en shoppaholic som pojkvän ♥ Ändå om det regnade och blåste tog han bilen och körde runt mig till alla olika butiker och ställen. Söt ♥

Men idag ösregnar det som fan, så det blir ingen stan för mig. Hoppas det blir finare väder ihelg, new year & new start ♥
Under mellandagsrean så har jag köpt nya träningskläder och nu fattas det bara nya träningskor. Efter 3 månadersjobb ska jag börja träna igen, och då menar jag verkligen TRÄNA HÅRT. Magen börjar bli stor.. Not good.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: