TÄVLING - VINN 200KR I PRESENTKORT FRÅN NELLY.COM


Postat av: patricia

Jag är med och tävlar, följer din blogg på bloglovin' :)



Den bästa jul för mig att få spendera den med min familj och släkt. Speciellt min kusin, min kusin betyder hela världen för mig! Han är som min tvilling bror, min barndoms vän. Han är den enda i vår släkt som förstår mig. Och det suger att inte få träffa honom så ofta. En gång om året får jag träffa honom, att få fira jul med honom skulle vara den bästa!

2011-12-22 @ 20:21:45
Postat av: JennyLT

Jag är med och tävla och följer dig :)



Bästa julen för mig är så klart att fira med familjen! Har inte firat ordentligt med dem eftersom jag oftast åker iväg under julafton/nyår för att fira med vänner. Iår blir det annorlunda, jag ska stanna hemma för första gången på år och skippa disco, sen få vi se vad jag gör under nyår. Det roliga är att jag inte ens är så speciellt sugen på att festa heller utan är mer sugen på att vara med familjen :)!

2011-12-22 @ 23:48:03
Postat av: - Thái Thương

Jag är med och tävla Anna. ^^



Bästa julen för mig, enligt mig är att alla i familjen ska samlas, äta god mat tillsammans och öppna julklapparna. Jag vill också att min pojkvän som jag är tillsammans med skulle kunna fira julen med mig, fast han bor på andra sidan av jordklotet så det är inte möjligt. Suck! Men men, hoppas att jag kan få träffa honom snart. God jul Anna!

2011-12-23 @ 00:51:02
URL: http://www.thaithuong.com
Postat av: Almis

Den bästa julen för mig är en vit jul, så att alla är i riktig julstämning! Jag har många släktingar som jag tyvärr inte har så mycket kontakt med längre, så en dröm vore att samla alla för en riktigt stor och härlig familjejul.

Det får gärna vara lite stökigt och oplanerat, sånt är bara mysigt :)

2011-12-24 @ 00:50:35
Postat av: Kpssam

2011-12-27 @ 15:11:24
Postat av: Jossan

Hej Anna jag är med o tävlar !

Den bästa julen för mig är att familjen samlas och har roligt tillsammans , mycket snö , god mat , presenter kanske inte nåt jätte stort det är ju tanken som räknas ^^

2011-12-27 @ 15:13:21
URL: http://iloooveyoou.blogg.se/
Postat av: Cassandra Holm

Hej, klart jag är med och tävlar!



Min bästa jul skulle se ut så här:



Hela familjen och släkten är samlad sen tidigt på dagen.

Alla som vill sitter tillsammans och kollar på Kalle Anka klockan tre och äter Aladdin choklad :-)

Efter det öppnar alla några julklappar samtidigt som det spelas ljuvlig julmusik. Sen är det dags att äta. Alla äter sig PROPPmätta så att de knappt kan röra sig. Men DÅ! DÅ kommer tomten in och har en stor säck med julklappar som han vill dela ut.

Alla blir nöjda och glada för sina julklappar, sen sitter vi bara och myser och pratar och dricker gott medans barnen leker med sina julklappar.



Jag är 26:e följaren av inlägget på bloglovin.



God fortsättning på dig! // Cassandra Holm

2011-12-29 @ 09:23:35
URL: http://cassitipsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: