Day 349/365 ~ The World is Catching Up to You while You're Running Away to Chase Your Dream

When you go away from a place, time doesn't stop where you left - it goes on, and on, and people adjust their settings to cope without you, and when you return, it's a little like you don't blend in anymore.


Home sweet home!
Nu är jag hemma från resan, och visst saknar jag Vietnam. Men skönt att vara hemma!
Har har 2 underbara veckor, men synd att jag fick 39 graders feber och fick ligga hemma i 4 dagar. Suck.. Men tur att jag blev frisk till min födelsedag, men hade fortfarande lite hosta.
Min födelsedag gick som det skulle bli.. men never never never i mitt liv ska jag gå på korgen i Vietnam igen. Så himla tråkigt, och alla människor dansade som fladdermöss. Men visst hade jag kul ändå!
Ni som är vän med mig i facebook kan kolla på bilderna där, annars kommer det upp en bildbomb här på bloggen om någon dag.

Har lagt upp nya varor på facebook, ni som har mig i facebook kan kolla där! Under min resa har så många velat beställa, men så synd så har jag ju inte varit hemma!


Once agian... happy birthday to me! ♥

Postat av: loiis

haha vilken söt tårta! grattis i efterskott!

2011-12-16 @ 22:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: