Day 351/365 ~ If You Only Wish Hard Enough..

“Dreams do come true, if we only wish hard enough.You can have anything in life if you will sacrifice everything else for it.”
- James Matthew Barrie


Många undrar hur jag hade min födelsedag i Vietnam. Och det var awesome! Hade kul med mina kusiner som jag inte får träffa ofta. Själv så visste jag inte att jag skulle få tillbringa min 19års födelsedag i Vietnam.
Men igår, fick jag fira min 19års födelsedag igen, på en italiensk restaurang med V. PLANKSTEK som jag fick smaka på första gången. Jag har alltid trott att plankstek var himelrikes mat, för maten kostar ändå ca 300kr per portion. Men men... maten var sådär. När jag kom hem var det inte alls så kul, vet inte vad jag hade ätit under dagen. Direkt när jag kom hem så sprang jag in i toaletten och spydde ut allt, och ja.. Där spydde jag ut 300kr.
Men jag hade iallafall en mysig kväll framför tv:n.

Klippte och färgade mamma precis och det blev hur snyggt som helst! Och nu, ska jag gå och laga middag. Spagetti och köttfärssås! ♥

GAAAH! Kan fortfarande inte tänka mig att jag är 19år.

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: