14/2 - HAPPY VALENTINE DAY

Happy valentine day mina kära läsare! ♥ Hoppas att eran valentine day har varit lika romansisk som min! ♥♥
Åh vad trött jag är! Har gjort så mycket saker med min älskling idag. Vi vaknade på morgonen och gjorde frukost med varandra. Pannkakor och te blev det hihi :)
Sedan så fixade vi oss och åkte in till stan, vi gick runt och det blev en liten shopping runda. Fick även min lilla valentine present, en väldigt fin G-star skjorta från MQ. Bild på den kommer upp när jag har tid att ta foto på den, eller jag får väl göra det imorn. Har på mig den nu!
Han öppnade sina presenter redan igår kväll, vill ni veta vad det var? .. En fin tshirt från jack&jones, ett silver halsband, björn borg deo och en annan present som inte kommit hem än som jag har beställt. Vad kan det vara? ;) Joo.. det får ni veta när han har fått hem den hihi :)

Men iallafall.. Vi gick en runda på stan sedan så hämtade vi ut våra biobiljetter som vi hade beställt från imorse.
Vi gick sedan och åt på en indisk restaurang i Avenyn, välidgt god!
Efter att vi suttit 2 timmar på restaurangen åke vi till Berga kungen och kollade på The Tourist, deb filmen rekommenrar jag stark. Den var så jävla bra och rolig. Angelina Jolie's nya film, sjukt bra!

Så nu är jag äntligen hemma! Imorn ska älsklingen på jobb intervju, i hope he got the job!
Nu ska jag vila och mysa med honom så att han inte blir nervös inför imorn. Hoppas att eran dag har varit toppen!♥

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: