17 FEBRUARI 2010

Fick hem min fina ring som jag hade beställt till mig för någon vecka sen. Jag beställde fårn min egen sida, inte från intensive cravings.
Det är sidan som jag brukar beställa mina produkter och kläder som jag säljer. Blev riktigt nöjd med den, den ser EXAKT ut som på bilden.
Intensive Cravings säljer ringden för 140kr, och jag säljer också denna ringen för endast 99kr. Det är inte bara denna ringen jag säljer, säljer mycket mycket mer!

Är någon intresserad? :)


bild: intensive cravings

 

 


Postat av: Anonym

det går inte gå in i din clothesshop

varför?

2011-02-17 @ 20:14:16
Postat av: Thaoii

Jag tar den om ingen annan vill ha den:D

2011-02-20 @ 00:56:58
URL: http://thaotran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: