FULL EPISODES VAMPIRE DIARIES SEASON 1-2

Är ni sugna att kolla på hela Vampire Diaries säsong 2?

Då har jag hittat en perfekt sida, satt och kollade på avsnitt 8 på kanal 6 innan. Stod inte ut och var tvungen att söka på internet så att jag skulle kunna kolla på hela säsongen.
Men denna sidan som jag hittade, det är megavideo. Man kan abra kolla 72 minuter, sedan så måste man vänta 30 minuter innan man får kolla igen. Men äsch det gör inget!

Är så besatt av serien så jag måste kolla! Ingen svensk text dock, men man fattar ändå! :)

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL SERIEN, FINNS FULL EPISODES FRÅN SÄSONG 1-2!

Sitter och väntar så att jag kan kolla vidare, serien är så himla bra! Jobbar tidigt imorn, borde kanske sova nu men måste bara kolla! Ska ta en skön dusch innan jag går lägger mig också.
Mami har åkt till Vietnam så vi är ensamma hemma i mer än 1 månad, wiiiee!

För er som inte har kollat på serien borde göra det nu nu nu nu! Ni kommer aldrig att ångra er.


Postat av: malin

jag kollar på watch-series.com bra sida! :D

2011-02-19 @ 12:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: