HOME SWEET HOME

Nu är jag äntligen hemma, har varit hos min baby sen onsdags efter skolan. Har ju inte mått så bra, så jag var bara tvungen att åka till honom. Alltid har det varit bäst att vara med honom, som alltid stöttar mig osv. Vilken kille gör inte det men.. My boy is special ;)
Dessa dagarna så har vi varit rätt mycket på stan, men dumt att dom stänger så tidigt i borås. Men en sväng runt stan har det blivit i två dagar. Shopping och lite presenter till min boy har det varit, har även köpt lite till mig själv. Två söta armband från faith, men vet inte om armbandet finns i hemsidan. Men har tagit lite bilder så ni kan kolla.
Just nu så sitter jag och äter Silviakaka som jag är helt förälskad i, köpte det innan jag skulle ta bussen hem. Är fortfarande så mätt, åt med baby på stan innan. Hur mysigt som helst, lite ledsen att vi inte får träffa varandra förens nästa vecka! :( it sucks!

riktigt söta armband, fick fundera en stund innan jag köpte dom. Men baby övertalade mig hihi.
249kr/st kostade dom


Nu ska jag fortsätta att äta min goda kaka, hoppas att ni får en härlig helg! ♥


Btw.. Grattis till min kära vän Haylie som fyller 19 år idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: