MACADAMIA NATURAL OIL SALON INTRO BOX

Idag fick jag äntligen hem ett papper som jag ska hämta ut denna fina box hos posten som jag vann hos en bloggerska för ett tag sen.
Jag har läst recensioner om dessa produkter och dom verkar helt otroligt bra! Ska absolut prova dom när jag fått hem dom, ska till posten och hämta ut paketet imorn! Wiiiih, längtar såå mycket :)


"Dessa makalösa produkter från Macadamia Natural Oil innehåller två av världens mest näringsrika, dyrbara naturliga oljor, Macadamia Nut Oil och Argan Seed Oil. Dessa ger håret den ultimata skönhetsbehandlingen vid varje tillfälle och låter håret bibehålla sin hälsosamma glans. Håret får nytt liv och en intensiv "närings-boost".

Ditt hår kommer att stråla av välmående!"

 

I denna box så innehåller det:

  • Healing Oil Treatment, 125 ml
  • Healing Oil Spray, 60 ml
  • Rejuvenating Shampoo, 300 ml
  • Nourishing Leave-In Cream, 60 ml
  • Nourishing Rinse, 60 ml
  • Deep Repair Masque, 250 ml
  • Healing Oil Infused Comb

Jag kommer att skriva mer om produkterna när jag fått hem dom! Är ni intresserad av dessa produkterna kan ni kika in i eleven.se / klicka här för att komma direkt till sidan där ni kan beställa och läsa mer om det.
Jag vann så många tävlingar förra året, hoppas att det händer så detta året också! Haha, jag varit latare än förra året. Är inte med i lika många tävlingar.
Det är väl kul att vinna tävlingar ibland? Visst?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: