TÄVLING - PALETTE & BORST SET

Nu är det äntligen dags!
Jag kommer att välja ut två vinnare, 1 vinnare kommer att vinna paletten och 1 vinnare kommer att vinna borstsettet.
För att förstora eran chans så kan ni skriva tävlingen på eran blogg, det förstorar eran chans väldigt mycket!
Skriv att ni är med och tävlar i en palett och borst set tävling hos anna dang, och länka även tävlingen till mig.

Även ni som inte har blogg kan vara med!


Ps... äkta hår!


Lämna en motivering bland kommentarerna till detta inlägg om varför just du vill vinna. Jag kommer att dra en vinnare vänta vecka! :)
Tävlingen börjar från och med NU!
Jag vill gärna att ni lägger upp bilderna på eran blogg, ni som har blogg då hihi :)

Lycka till med tävlingen, och hoppas att tävlingen muntrar upp eran helg, och treeeevlig helg!


BTW, kommenterar som inte har med tävlingen att göra tas bort. Och ingen ide att ni kommenterar många gånger, för att jag kommer att välja ut den som skriver bäst :)

Lycka till nu!

 

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD


Postat av: jieppllnyyyn

jag är med anna! :D ahaha

jag vill helst ha smink paletten för att jag har ba mörka färger när jag ska sminka mig. Och det skulle va kul om man kunde variera lite. ! :D

2011-02-11 @ 21:14:03
Postat av: Thuong

Jag vill vinna paletten.



Jag tycker om smink! Jag tycker om att leka med färg!

På grund av smink så kan jag känna mig vackrare framför alla. För jag kan liksom dölja det jag vill dölja, och visa det jag vill visa. Smink kan förändra en persons utseende, från färg till färg och det sättet som du sminkar dig. Jag tycker det är rolig och intressant med smink. SÅ HOPPAS ATT JAG KOMMER VINNA TÄVLINGEN! <3

2011-02-11 @ 21:18:29
Postat av: QN

Jag skulle helst vilja vinna bort setet, iochmed att jag endast har kicks borstar som är väldigt dåliga, eller i början var dom jätte bra men nu, jaa.. du fattar nog. Borstar är inte så billiga direkt och sånt har man inte råd med om man tackar nej till föräldrarnas pengar och försöker hålla sig till sitt barnbidrag.



Men om jag skulle vinna färg paletten så skulle jag vara minst lika glad. Älskar nämligen att mixa färger! Har själv en 88 palett och jag kan säga dig att den används dagligen.



Tänker inte sitta här och skriva en hel bibel och fjäska men jag skulle faktiskt bli jätte glad om jag vann någon av produkterna. Hade faktiskt tänkt att beställa borstar från dig iochmed att cashen rullade in på viet/kinesiska nyåret.. (har frågat dig om hur man skickar pengar osv till dig innan om du kommer ihåg)

2011-02-11 @ 21:30:23
URL: http://payback.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Jag är ingen make-up artist men jag älskar att sminka! Med en ny palett kan jag få en coolare facelook, och det behöver jag just nu eftersom jag använder bara mörka färger. Och nu till våren skulle dessa ljusafärger vara skitgrymt! Bort med mörka färger och in med ljusa. ♥

2011-02-11 @ 21:35:21
Postat av: H

yes i did ^^

2011-02-11 @ 21:45:58
URL: http://hppham.blogg.se/
Postat av: Haylie

Jag vill vara med i tävlingen och vinna palette.



Jag är väldigt intresserad i paletten eftersom den har väldigt många varierande färger där jag kan testa ut nya färger och utveckla min smink teknik. Jag hoppas verkligen jag kan vinna paletten i denna tävlingen.

2011-02-11 @ 22:20:55
URL: http://hayliedinh.bloggplatsen.se
Postat av: Ngan

Jag skulle vilja vinna borstsettet. Jag har olika borstar från bla kicks, lindex och oriflame. Vissa är riktigt kaos! Håret lossnar på vissa och min rougeborste gick precis av, fråga mig inte hur. Det skulle sitta perfekt med en ny borstsett! Och jag har alltid velat ha en borstsett, har velat köpa ett tag nu men det blir aldrig av. Så fort jag har lite pengar över så köper jag en borste istället för en hel borstsett. Jag skulle bli så glaaaad om jag för en gångs skull vann något, något man verkligen behöver och vill ha :)

2011-02-11 @ 22:23:45
Postat av: Spacegirl

Jag är gärna med :-)

Jag är väldigt sugen på att vinna den härliga paletten, därför att massor av ögonskuggor i så härliga färger skulle pigga upp mig något enormt.

Jag har länkat i min blogg

http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/february/vinn-sminkpalettmakeupborstar.html

Tyvärr kunde jag inte få in bilderna, hoppas det är ok ändå.

2011-02-11 @ 22:46:13
URL: http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg
Postat av: Linn Nguyen^^

jag är med anna!!(:

jag tycker om att sminka mig och hitta på något nytt med ansikter och sånt och jag har inte så många färger förutom en vit ögonskugga:S...

2011-02-12 @ 01:45:13
Postat av: Fröken Eko

Hejsan!



Jag vill jättegärna vara med i din tävling! Det hde varit superkul att vinna sminkpaletten, en sån har jag alltid velat ha! Ändå sen man var en liten flicka så har ju en sån maffig sminkpalett varit rena drömmen :) Men tyvärr har jag aldrig kunnat få någon, endera har jag inte hittat någon jag kunnat köpa, eller så har jag inte haft råd de gånger den perfekta paletten dykt upp!



I högra sidospalten på min blogg har jag länkat till din tävling, och länken ligger uppe t.o.m. sista tävlingsdagen. Antog jag rätt då jag gissade att tävlingen slutar den 18:e?



Häls. F

2011-02-12 @ 11:53:50
URL: http://frokeneko.blogspot.com/
Postat av: julia johansson

vilken underbar tävling, jag hade så gärna vunnit borstarna, hade vart helt underbart. Jag äger just nu bara en som jag använder till puder. Jag blev tyvärr av med allt mitt smink på ett badhus och håller på att köpa nya saker när jag får pengar till det :) så detta vore perfekt, jag äger ingen blogg men försöker gärna ändå :) kram

2011-02-12 @ 14:46:32
Postat av: lena nguyen

jag är med! :)

vrf jag vill vinna detta?

jo för att jag skulle vilja ha en palett för att variera ögonskugg-färgerna. lära sig hur man blandar de olika färgerna för att få fint och häftigt färg på ögonen! och Borstarna för att kunna måla och äkta hår sitter ju fint, fäller inte lika snabbt som de oäkta hår :)

2011-02-12 @ 19:04:34
Postat av: patricia

jag är jättegärna med!

jag vill jättegärna vinna borst setet för att jag inte har så mkt borstar. min dröm är att bli fotograf och makeup artist och att få dessa borstar, kan jag då öva och öva och öva tills jag blir jättebra, jag vill kunna öva på min kreavitet och då skulle jag vilja vinna dessa borstar.

2011-02-12 @ 21:31:55
Postat av: sanna

HEj!

jag är med och tävla, vill helst bli 2:a för jag vill vinna borst setet soo much! jag behöver nya borstar för att jag älskar och sminka mig, varje dag.och dom borstarna jag använder nu är så inte så uppskattade och det är framför allt dyrt med ett helt borst set och att det är med äkta hår. jag skulle bli jätteglad framför allt tacksam om jag vann det! :D



kramis

2011-02-12 @ 22:16:15
Postat av: elina

Jag skulle vilja vinna den här eftersom jag vill gärna ge den till min mamma. Min mamma älskar alla sorters färger men tror hon skulle älska den här färgpalette:n, eftersom alla färger finns med i en och samma förpackning! Jag köper aldrig något till min mamma, för jag vet inte vad hon skulle älska. Men detta är något hon skulle älska! Plus det är från märket "mac" :) Så för en gångs skull i mitt liv vill jag ge henne någonting som hon kommer älska! :(

2011-02-12 @ 22:26:00
URL: http://eeliinasrisuk.blogg.se/
Postat av: elina

Jag skulle vilja vinna den här eftersom jag vill gärna ge den till min mamma. Min mamma älskar alla sorters färger men tror hon skulle älska den här färgpalette:n, eftersom alla färger finns med i en och samma förpackning! Jag köper aldrig något till min mamma, för jag vet inte vad hon skulle älska. Men detta är något hon skulle älska! Plus det är från märket "mac" :) Så för en gångs skull i mitt liv vill jag ge henne någonting som hon kommer älska! :(

2011-02-12 @ 22:26:22
URL: http://eeliinasrisuk.blogg.se/
Postat av: First

Jag är med :)

Jag skulle vilja ha en palett eftersom just nu så sminka jag mig nästan bara samma mörka färger hela tiden och det är ganska tråkigt och eftersom jag går på en stylist linje och det är ju ganska roligt att får testa,variera och leka med många färger.

Hoppas verkligen att jag får vinna det här. Kram kram :)

2011-02-12 @ 23:03:45
URL: http://numberonetp.blogg.se/
Postat av: Sara

ÅH! Detta är ju perfekt! Igår satt jag faktiskt och kikade på ögonskuggspaletter och önskade att jag kunde få en sån. Älskar verkligen att leka med ögonskuggor eftersom det gör en sån dramatisk förändring på ögonen. Har inte många ögonskuggor heller så det skulle vara jätte kul om jag vann:).

2011-02-13 @ 13:08:01
Postat av: Andréa

Jag skulle jätte gärna vilja vinna eftersom mina framtidsdrömmar är att bli make-up artist så småningom! Och om jag hade fått vinna så hade jag kunnat börja öva redan nu! Och ja lovar, jag kan öva på er i skolan varje dag om ni vill hihi :)) hoppas jag vinner! kram

2011-02-13 @ 18:02:53
Postat av: Anna L

Vill supergärna vinna lite nytt fräsch smink till min dotter så slipper hon norpa mitt.



Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/02/smink-eller-borstset.html

2011-02-13 @ 19:50:25
URL: http://annastipsblogg.blogspot.com
Postat av: Steph

Hejsan jag skulle vilja vinna ögonskugge paletten för att jag gillar verkligen att experimentera och leka med olika färger inom ögonsmink, ögonpaletter är rätt dyra också. Kram :)

2011-02-13 @ 20:37:36
Postat av: Andrea

Vilken fantastisk tävling! Tack för en underbar blogg och att över huvud taget ge oss läsare en sådan här möjlighet.



MAC är världens bästa märke, som med allt annat som är bra är det tyvärr långt över min budget, en palett som denna är alltför lyxig för att jag ska våga unna mig den, men så otroligt glad jag skulle bli om jag fick vinna den fantastiska skuggpaletten! Jag har bara två skuggor sedan innan (just från MAC så jag vet vilken underbar kvalitet det är) så det är inte så mycket att variera med.Jag skulle bli så vardagslyxig och vårfin, och det kan jag verkligen behöva. Lite färgglada pasteller att bejaka den kommande våren med, lite uppiffning av den gråa färgskala vintern har dominerats av, färger att vara snygg i och älska! Se det som att jag är askungen, och du min goda fe. Gör mig vakcer, så jag kan få gå på bal med min prins :)



Jag länkar också för en ökad chans, http://frusvensson.webblogg.se/tavling/2011/february/jag-tavlar-om-en-sminkpalett-fran-mac-och-ett.html

Postat av: jt

åh färgpaljetten!! jag vill vinna för jag använder sällan ögonskuggor egenltigen, dels för jag tycker det är så svårt o välja vilken färg & hur man ska matcha de. också för de inte är särskilt billiga. men med denna färg paljetten kan jag kombinera och testa mig fram och så småningom lära mig och använda det mer. jag är kreativ & tro på att denna färgpaljetten kommer bli en väldig rolig present till mig själv om jag vinner :D



jag ha tyvärr slutat blogga så jag kan inte länka :)

2011-02-13 @ 21:19:37
Postat av: Anna Bolin

Jag är med !

Jag skulle bli jätteglad om jag vann paletten eftersom de va så många vackra färger i den , eftersom jag går stylist linje i skövde nu första året så skulle det vara jätte kul att kunna exprimentera med alla färger. Vill så gärna vinna nått för en gångs skull !

2011-02-13 @ 21:58:51
URL: http://annabolin.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag skulle gärna vilja vinna. Båda skulle vara lika uppskattat. Jag har haft det otroligt tufft, både ekonomiskt och psykiskt dom senaste månaderna och behöver uppmuntras ganska ordentligt. Jag skulle bli så otroligt glad om jag vann. :)



Har länkat här http://emmatavlar.blogg.se/2011/february/palett-eller-borstset.html

2011-02-13 @ 22:10:20
URL: http://emmatavlar.blogg.se/
Postat av: anna

(blev osäker om mitt tidigare inlägg kom fram)

Jag går en stylist linje i skövde och jag blev jättesugen på att sminka när jag såg de vackra färgerna som fanns med i paletten! Jag själv fick en palett i julklapp fast den hade bara mörka och mustiga färger som inte är så roliga nu till våren. Skulle bli överlycklig om jag vann nått för en gång skull och jag lovar att den skulle användas flitigt. Gjorde även ett inlägg i min egen blogg om tävlingen, kram !

Jättesöt blogg btw,

2011-02-13 @ 23:00:44
URL: http://annabolin.blogg.se/
Postat av: bitskemma

åhh va fiint!! jag skulle göra vad som helst för att få leka med alla de färgerna! Jag bor i en liten håla och här hittar man inte mycket utbud på sånt så det vore kanon kul att vinna=))

har länkat på min blogg http://bitskemmatavlar.blogspot.com/2011/02/smunksenast-20feb.html



=))

2011-02-13 @ 23:09:45
URL: http://bitskemmatavlar.blogspot.com
Postat av: En helt vanlig Isabell

Detta vill jag sååå gärna vinna! Börjar att ge dig min länk: http://belllybus.blogg.se/2011/february/makeup-palett-eller-sminkborstar.html



Jag har varit utan CSN i 2 månader och jag lever alltså på min sambo. Han har verkligen varit en riktig klippa! Jag har inte unnat mig nånting och känner att jag skulle vilja skämma bort mig med något som ett plåster på såret som får mig att orka med skolan och den långa väntan på pengar, det hade vart guld att få vinna!

2011-02-14 @ 00:23:35
URL: http://bellybus.blogg.se/
Postat av: anne

åh jag vill vara med och tävla om bortkittet. Jag har nästan inga riktiga borstar för smink, så skulle vara en dröm att få vinna ett kitt. Jag tycker det är svårt att veta vad man ska välja för penslar,



http://enna.blogg.se/2011/february/vinn-palett-eller-penselkit.html#comment

2011-02-14 @ 02:00:31
URL: http://enna.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag är med! Vill vinna borstsettet eftersom jag önskat mig precis sådana lite "proffsigare" sminkborstar länge. Har letat efter billiga sådana men alla är ju så dyra, så det har inte blivit av att jag köpt några...

Jag älskar att experimentera med smink och tycker det är jätte roligt att lära mig att sminka snyggt. Med dessa borstar skulle det bli ännu roligare! Håller tummarna för att jag vinner, skulle bli så otroligt glad... Hoppas hoppas :)



har länkat i min blogg:

http://linchies.blogg.se/2011/february/tavling-24.html



Kram!

2011-02-14 @ 12:21:54
URL: http://linchies.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Hejsan! Jag är gärna med och tävlar! Om jag vinner skulle jag vilja ha Make-up paletten, men jag skulle bli superglad för borstarna också.

Motivering: Jag skulle vilja vinna för att under 4 års tid har jag mått väldigt väldigt dåligt och mitt självförtroende har varit superdåligt. Men jag har intalat mig själv att under denna sommar ska jag ge allt och försöka vara glad. Om jag fick lite nytt smink skulle jag kunna sminka mig fint och därmed kunna känna mig fin när jag går ute.

Har länkat här för extra vinstchans: http://imtoooldforthisshit.blogg.se/2011/february/tavling-hos-anna-dang.html

2011-02-14 @ 14:24:02
URL: http://imtoooldforthisshit.blogg.se/
Postat av: liselotte

Hej! Är gärna med och tävlar, behöver nytt smink och borstar för jag har så dåligt med båda grejerna och kör hela tiden på med mitt gamla smink, ingen variation här inte. Har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/02/smink-eller-borstset.html

2011-02-14 @ 17:58:14
URL: http://liselottess.blogspot.com
Postat av: Denice

Hej!

Jag äger knappt något smink, eller penslar för den delen, så jag vill jätte gärna vara med och tävla! Har i flera år velat bunkra upp mig men pengar räcker inte till.

Iomed att jag inte har något smink (förutom mascara och foundation), så känner jag mig ganska tråkig, för att inte tala om när man går på party :/



Här är iaf mitt blogginlägg om din tävling:

http://dnajz.blogg.se/?tmp=14180322



Många vänliga hälsningar, Denice

2011-02-14 @ 18:04:14
URL: http://dnajz.blogg.se/
Postat av: Malin

Du skulle göra mig till en lycklig människa om jag skulle få sminka mig med så fina färger. Jag har alltid älskat att sminka mig med färgstarka ögonskuggor. Men har nu under lång tid inte haft råd att köpa något nytt smink (mammaledig och sen student) och ögonskuggorna som ligger o skräpar i mitt badrumsskåp har legat där ett decennium snart (Katastrof!!!)



Har länkat till min blogg oxå

/Malin

2011-02-14 @ 20:03:53
URL: http://malinochskrutten.blogspot.com
Postat av: Kiia

Sminkpaletten var ju härlig, men jag skulle bli minst lika glad för borstarna :)

2011-02-14 @ 20:49:13
URL: http://mizzmodig.bloggplatsen.se
Postat av: sofi

Jag vill gärna vara med! :)

Fast jag har ingen blogg men hoppas ändå :)

2011-02-14 @ 22:02:11
Postat av: Nina L

Ojoj, detta vore underbart att vinna! Paletten vore toppen, jag älskar att experimentera med smink, gärna ihop med kompisar, och med denna skulle jag kunna ha mer kul än någonsin och dessutom kunna sminka mig mer till vardags då jag knappt har några skuggor.

Tack och Kram

2011-02-14 @ 22:05:52
Postat av: sofi

Jag är med! Jag vill vinna för att jag älskar smink och vill lära mig mer och om jag vinner så kan jag öva massor! :D

2011-02-14 @ 22:14:10
Postat av: Linda

Jag vill sååå gärna vinna borstarna!

Jag har precis börjat investera i lite smink och sånt, har inte varit så intresserad tidigare men upptäckt nu att det är väldigt roligt. Men borstarna är ju så fruktansvärt dyra! Skulle vara guld värt att vinna bra borstar, för som jag har förstått så hänger mycket på just dem :)



Länkar självklart på min blogg!

2011-02-15 @ 17:56:42
URL: http://dagsattvinna.blogg.se/
Postat av: Carina Persson

Jag vill vara med och tävla och skulle gärna vilja vinna paletten. Jag förlorade min man för tre år sedan i en svår trafikolycka. Jag har tagit hans död så hårt och inte brytt mig om någonting under lång tid, jag har inte sminkat mig eller orkat bry mig om någonting mer än våra tre barn. Men nu har jag bestämt mig för att börja LEVA igen och att börja sminka mig är väl en bra början?



Kram



Carina



PS: LÄgger upp i min blogg

2011-02-15 @ 22:02:26
URL: http://metrobloggen.se/carinas69
Postat av: Anonym

Redan i tidig ålder satt jag och expermentera med smink på mina vänner och dockor efter dagiset och i skolan.

Jag använde min mammas smink och det blev hon inte så glad över kan jag säga!

Än idag köper jag saker som kommer ur min mammas plånbok vilket är det sämsta grejen en tjej kan göra...

Hon har stått ut med en hel del önskningar från den här sidan och vi alla är medveten om att det inte är billigt vilket leder till kris i plånboken.

Hur som helst så vill jag mer än gärna vinna ögonskugg-paletten så jag slipper använda min mammas produkter samt pengar vilket vore en börda!



Det vore underbart att få vinna den här fantastiska tävlingen och få uppleva min dröm efter 12 år!

Vilken tjej som helst vill bli makeupartist, det ser jag själv ovanför min kommentar. MEN frågan är HUR många har vad det krävs? Hur många är seriösa? Och det krävs en enorm kreativitet samt viljan att klara det här?

Det kan du få fundera på .

Jag hoppas verkligen att jag vinner så jag slipper göra min mamma ledsen :(



Best regard / Caroline

2011-02-16 @ 11:52:22
Postat av: Sandra P

Jag är med och tävlar! Har alltid önskat mig en egen palette, speciellt i märket MAC. I love it! Har aldrig ägt en egen palette förut har bara masa smink som jag fått av mina syster. Dumt att man är yngst i familjen!

Önskade mig en egen palett i jula men fick ingen, har haft spn otur år 2011. Hoppas att jag vinner denna så att jag har iallfall lite tur.

Jag har alltid velat bli make up artist, jag har ansökt om det men har inte kommit in än. Vore bra att vinna detta så att jag har en riktig egen palett. Hoppas hoppas hoppas! Jag håller verkligen tummarna!



MVH Sandra Pettersson

2011-02-16 @ 15:07:20
Postat av: Lain

Hej!



Jag har precis hittat ett stort intresse för smink. Förut sminkade jag mig bara vanligt innan jag gick till skolan. Men nu har jag börja tycka det är jättekul att trixa och fixa!



Man kan göra så mycket, och det skulle vara jättekul att vinna och utöka mitt utbud, och trixa ännu mer :D



Med vänliga hälsningar

Lain

2011-02-16 @ 15:08:01
Postat av: care69

Jag är gärna med!

Fina vnster både och...

Har begränsat med ögonskuggor och det skulle vara kul att få sminka sig tillsammans med dottern.



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2011/02/vinn-palette-borst-set.html

2011-02-16 @ 17:08:13
URL: http://care69.blogspot.com
Postat av: Madde

http://tjockisbullen.blogg.se/tavlar/2011/february/tavla427.html



Jag skulle gärna vinna denna tävling för att få tillbaka inspirationen att göra mig själv fin - så jag även kan börja känna mig fin igen! Särskilt fin vill jag ju va till sommarn när vi har tänkt gifta oss så jag måste ju träna på att lägga en fin make för bästa resultat! :) Dessutom fyller jag år på fredag och det är väl anledning nog att vilja vinna ngt bara till mig själv? Alla andra tävlingar jag är med i är oftast till min fina dotter:)

2011-02-16 @ 17:18:58
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/
Postat av: helena

hej, jag är gärna med! :)

jag vill vinna för att jag älskar att vinna saker helt enkelt !:D

haha lam motivering men jag förtjänar egentligen inte att vinna mer än någon annan här, så det ska jag inte skriva heller. Det vore bara roligt liksom (:



har länkat: http://hellavixx.devote.se/blogs/8178029/palett-och-borst-set.htm



kram Helena :)

2011-02-16 @ 18:58:44
URL: http://hellavixx.devote.se
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Jag är absolut med och tävlar och har tipsat om tävlingen här: http://loon.blogg.se/tavlingar/2011/february/palett-sminkborstar.html.



Jag vill vinna något utav det för att jag varken har några borstar eller ögonskuggor. Jag använder mig bara av fondation och mascara, jättetråkigt. Jag skulle gärna vilja lära mig att lägga en snygg make med ögonskugga och de skulle jag kunna om jag fick de här priset. Håller tummarna!

2011-02-16 @ 20:15:36
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Sandra P

Ännu en gång så kommenterar jag för att jag verkligen vill vinna denna tävlingen, spec palletten! Jag vill verkligen verkligen verkligen vinna den.

Jag vet att du skrev att det är onödigt att kommentera fler gånger. Men jag vill verkligen vinna!



Hoppas att du ger mig en channnsss!



Sandra

2011-02-16 @ 22:55:02
Postat av: Sandra P

När utser du vinnaren? Vill verkligen veta,, hoppas hoppas hoppas hoppas!

2011-02-17 @ 14:17:25
Postat av: - bbella | the asian one ::

Jag är med och tävlar ! :)



för att ja älskar att sminka andra men inte mig själv haha och förmodligen ska jag bli en stylist inom smink och hår + naglar :) behöver en start på de nu genom att börja träna med dem paletterna :D

om ja lyckas inom yrket skulle de vara kul att presentera dig :D hihi

2011-02-17 @ 14:44:14
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: Vanish ♥.

Hmm .. varför just JAG vill vinna?



Jag är i ett behov av paletter och ordentliga borstar (bara jag som typ har 3-4 ögonskuggor och 2 borstar som medföljer puder från max factor, anyone?:O)



Jag är inte den typen som gillar att sminka mig så mycket, har alltid varit en tomboy. MEN på sistone har det väckt stort intresse för mig, fråga inte hur eller varför. Kanske har jag kommit till den fasen då jag börjar bli lite mognare, feminimare blabla god knows (A) hhihi just joking.



Skämt åt sidan, jag vill verkligen verkligen vinna detta (helst paletten) skulle varit jätteroligt om jag fick experimentera olika ögonskuggor med olika nyanser. Plus så vet jag även att MAC är skitdyrt, går alltid förbi den i stan för att vågar inte in dit och kollar in priserna haha. BIG approciation om du valde mig!



Kram.



/ Vanish ♥.

2011-02-17 @ 15:38:02
URL: http://vaann.devote.se
Postat av: Anna Vid

Hejsan!

Jag är gärna med och tävlar.

Jag ÄLSKAR att sminka mig och andra, jag skulle bli glad för båda vinsterna så spelar ingen roll vilken jag skulle vinna om jag vann.



Håller tummar och tår så jag kan sminka mig fräscht i vår!



Har länkat:

http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2011/february/-vinn-palette-borst-set.html



Mvh//Anna Vid

[email protected]

2011-02-17 @ 16:49:29
URL: http://gulligamelinasmamma.blogg.se/
Postat av: Erika-foto-smycken-grafiska tryck

HAr länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar



Vore kul att ha lite schysta färger att sminka med inför foto sessions

2011-02-17 @ 20:28:34
URL: http://erika.beldo.se
Postat av: Sara

Åh, jag skulle verkligen vilja vinna detta! Paletten skulle jag verkligen använda flitigt, älskar ögonskugga! Enda problemet är att jag inte har några penslar.. Så då skulle ju penslarna vara perfekt också :D Kan inte bestämma mig för vilket av dessa jag helst vill vinna. Skulle bli sjukt sjukt glad & tacksam oavsett vilket jag vann! Håller tummarna hårt!



Kram, Sara

2011-02-17 @ 22:05:12
URL: http://saragunmarie.blogspot.com
Postat av: Kelly D

jag har alltid önskat mig smink penslar och en smink palett men aldrig haft råd eller modet att köpa. Jag älskar smink och allt inom skönhet. Går själv i frisör och vi har lärt oss lite om smink, det hade varit en stor nytta till vårt yrke.



Jag har ingen blogg, men jag hoppas på att jag också har en chans att vinna så som de andra har bloggar.

2011-02-17 @ 22:52:19
Postat av: Donna

Jag är en väldigt ung tjej som är väldigt intesserad i smink. Jag har många drömmar i livet och hoppas på att jag ska uppnå de. Jag är typisk den som alltid får otur när det gäller tävlingar. Jag har aldrig vunnit något i hela mitt liv. Jag anser att jag ska vinna detta är på grund av att jag är en toppen person som hjälper alla med saker och ting.. Hade jag vunnit detta så hade jag blivit extremt glad och ett steg närmare min dröm inom smink yrket.



Alla har drömmar och alla vill uppnå de. Har du någonsin känt när du tävlat på andra sidor: O gud så fina de hade jag velat vinna eller har men aldrig fått det: Den känslan man känner när någon annan har vunnit eller fått det man önskat i flera år. Besvikelsen



aja jag får hoppas på det bästa och tänka positivt.

tack

2011-02-17 @ 23:01:28
Postat av: Carola Fagerström

Hejsan! Vilken underbar tävling för en makeupälskare som mig =)



Jag har tyvärr ingen blogg, men hoppas på att det ska vara okej att delta iallfall. Jag är en 19 årig tjej från Malmö som tog studenten i somras, makeup har alltid haft stort intresse för makeup. Jag sökte till Makeupinstitute i stockholm, men blev inte antagen och jag mådde så himla dåligt, blev deprimerad utav att andra som inte brann för det lika mycket med antagen och inte jag. Jag är dock en fattig student och förlorade mycket pengar på spelautomater på bla. krogen och festade rejält, efter min förlust så ville jag ta vara på mitt liv igen och då sökte till makeupkursen, känns som min dröm har blivit förkrossat.. Jag vill börja om på ruta ett och få igång mitt liv och bli makeupartist! Funderar även starta en blogg där jag lägger upp mitt portfolio och dylikt. Skulle vilja vinna både paletten och borstarna, men IFALL jag vinner så får du gärna överraska mig!! =)



Puss

2011-02-18 @ 00:10:07
Postat av: Annelie

Jag vill vinna för jag är dålig på smink och man kan ju inte lära sig om man inte har grejer att träna med så om jag vann skulle jag kunna lära mig mer och ta ut lite i svängarna jämfört med vad jag gör idag.

2011-02-21 @ 00:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: