VINNAREN AV SMINKPALETTEN ÄR.............

 

Här är vinnaren, GRATTIS Sandra!

 

Du hade inte blogg men jag tycker verkligen att du förtjänar denna sminkpaletten!
Jag förstår hur det är att vara yngst och få alla gamla saker från sina stor syskon. Jag har en lillasyster själv och hon får nästan alla rester som jag och min storasyster har använt. Men jag överraskade henne med en smink palett och gissa hur glad hon blev?! Och jag hoppas även att du blir glad när du vinner denna paletten!
Så jag tycker verkligen verkligen att du förtjänar något nytt och som är bara din!

Jag har nu skickat ett mail till dig, så du får gärna svara på mailet eller skicka din adress till mig här på bloggen, så får du din palett inom några dagar! :)


Postat av: Runemette

Cool site ... I like it :)

2011-11-10 @ 13:04:10
URL: http://runemette.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: