2 juli 2011

Hellooj! Denna helgen så tillbringar jag med vänner och familjen i Malmö. Dagen har inte varit den perfektaste dagen men har haft kul. Har shoppat massa, parfym, smink & G-Star linne. Ska gå på sista shopping dagen med familjen imorn, sedan så åker vi till Halmstad och är där en liten stund innan vi åker tillbaka till den tråkiga staden Göteborg.
Under veckan så har det inte hänt något speciellt förutom att mina vänner kom till Göteborg och det blev en hel dag på Liseberg. Jag skulle ju stanna hemma men kunde inte stå ut med det fina vädret så var bara tvungen att vara med. Och sedan så bestämde jag mig att inte köpa åkpass, men gjorde det ändå. Och hade huuur kul som helst, ändå om jag var lite sjuk. Tonny och Mikku dränkte mig när vi åkte flumeride så jag blev genom blöt, och nu har jag blivit ännu sjukare. THANK YOU GUYS! Så nu hostar jag och är hur förskyld som helst.
Men men.. min kompis Robin är här i Malmö med mig just nu och följer med oss till Halmstad imorn.
Nu ska jag iallafall sitta och kolla på TV. Hoppas att ni har en super helg ändå om det är så regnigt, puss puss puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: