6 juli 2011

Halloj!
Just nu så är jag i Borås, och det är hur varmt som helst! Tror att jag smälter och dör snart. Har precis varit i sjön och tagit lite lugnt. Det står i väderprognosen att det kommer att vara varmt, regna och molnigt. Men dom ljuger heeeeeeeela tiden! Får se hur vädret blir på söndag, annars så åker familjen till skara sommarland. Hoppas att det blir toppen väder som idag, vore hur skönt som helst. Har inte tagit årets första dopp än, får väl hoppas att det blir snart!
Har även fikat ute med Vinh på en uteservering. Litre tråkigt i Borås ibland, stan stänger tidigt och finns inget att göra! Och har redan gått runt en massa, OCH inga bra filmer på bio. TRIST.
Men imorgon åker vi iallafall till Nelly, Åhaga.
Längtar bara till Augusti då jag, syster och familjen Nguyen åker till London, weekend resa. Får se vad det blir för resa framöver. Maybe Vietnam? ...
Lite tråkigt nu när man inte har skola, sakanr mina galna klasskamrater!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: