"Du är en väldigt vacker och sällsyn oplockad blomma ♥"

... skrev en kompis till mig idag när jag loggade in på Facebook. Sötaste vännen ♥

Okej... vad händer idag? Ska börja fixa mig osv, sedan så ska jag möta upp min kära vän Jimmy på stan. Vi ska gå runt och hitta något ställe där man kan skriva ut papper. För det behöver jag! Och sedan så ska vi nog gå hitta något ställe och äta. Sushi?
Det var länge sen jag träffade Jimmy, så roligt att umgås igen!

Under dessa dagarna så har jag fått väldigt mycket beställningar. Så ska sitta hemma på kvällen och beställa saker till mina kunder så dom får sina varor så snabbt som möjligt.
Har lagt till nys varor dock, det kan ni som är vän med mig i Facebook se. Nya BB cream, bikinisar, väskor och har även fått in ett nytt märke POND'S.

Ha en underbar dag, njut er av värmen! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: