Eyeslipsface.se

Idag så fick jag hem mina kläder som jag hade beställt från nelly.com igår. Trodde att jag skulle få hem dom nästa vecka, så det var en supersnabb leverans.
Gjorde även en liten beställning från eyeslipsface.se, har alltid velat beställa smink från den sidan men har aldrig gjort det. Men passade på idag för att det är 25% rabatt när man beställer över 15£ ca. 150kr.
Om ni också vill göra en beställning så kan vi använda koden DBUKLTD vid eran beställning. Finns bland annat mineralsmink och massor med billiga smink.
Så passa på nu att beställa! Hoppas att jag får mina smink snart :)

Igår så lagade vi middag hos Danne, det var hur mysigt som helst. Lite kaos blev det i slutet, men tur att jag tog det lugnt. Men maten som vi tjejer gjorde var gott!
Var i stan igår och köpte ett par högmidjade byxor från Ginatricot. Det är samma modell som mina röda högmidjade byxor, fast dessa var i jensfärgad.

I augusti så behöver jag köpa mycket. Nu när hösten börjar komma och när det regnar hela tiden måste jag köpa ett par HUNTER stövlar och så ska jag även köpa Prime Boots.

Måste sluta med shoppingen,
har blivit en shoppaholic!


Postat av: Caroline Huynh

e.l.f har riktigt bra smink! Brukar själv beställa därifrån :)

2011-07-22 @ 19:58:04
URL: http://carooliine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: