i can hear the summer leaving

Har varit så seg med bloggandet för jag har varit i Borås och tagit det lugnt hela veckan. Ändå om det var fint, dåligt, regnigt och åskigt väder så hade jag ändå det så mysigt med V
Igår var jag så himla lat så jag tvingade honom att köra hem mig till Göteborg och stanna med mig en natt, för vi kommer inte ses på en hel vecka! Vet inte om jag kommer att klara mig, kanske kommer smyga upp dit under veckan eller så.
Men kan åkte hem tidigt på morgonen idag, saknar min lilla bääbis

Idag har Lisa varit på besök i Göteborg, och hon stannar här i 2 dagar. Mys!
Mötte upp henne efter att jag hade vaknat och fixat mig osv. Vi åkte sedan in till stan för att käka sushi för det var så längesen jag åt det och det var hur yummi som helst!

Idag var det så fint väder så jag körde på en stickad linne, shorts, kavaj och tog även på mig mitt fina örhänge som jag gjorde för någon vecka sen. Älskar färgglada fjädrar ♥


stickad linne BIKBOK - buister BIKBOK -  shorts H&M - kavaj H&M - fjäder örhänge MADE BY ANNA



i ♥ SUPER SUSHI



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: