Naglarna och tånaglarna fräscha och fina!

Hela dagen så har det bara varit massa regn regn och regn. Vaknade på morgonen är Vinh skulle till kyrkan, jag fixade mig och så ringe jag Monica så vi kunde åka till knalleland för att fixa mina naglnar och tånaglar.
Det ösregnade så mycket så jag bad Vinh att köra dit oss. Så bestämde jag mig att tvinga han att fixa sina naglar, bara fräsha till dom lite. Skönt att båda fick fixa till våra naglar. Jag blev väldigt nöjd med mina, rosa blev det denna gången.
Så just nu sitter vi hos Monica, åt middag precis. Är så himla mätt, snart blir det nog lite efterrätt.

Lägger upp en bild på mina naglar när jag har tid. Idag så ska vi bara ta det lite lugnt på en söndagskväll.
Jag trodde att det var lördag idag, men det är ju söndag! Imorgon åker jag hem till Göteborg igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: