I will pay them with love tonight.

Hääj! Åh vad vädret är fint idag. Sov sent igår och vaknade tidigt idag, hade tid hos Arbetsförmedlingen om jobbet som vi skulle få jobba på deras kontor. Så det var lite information som vi fick idag.
Men nu är jag iallafall hemma och gjorde precis en liten beställning hos Nelly.com. Var tvungen att passa på nu när man får rabattkod när man handar för minst 300kr.
Rabattkoden är DRESSXP7.

Idag ska jag inte heller göra något speciellt. Ska träffa Lina och Lena om en liten stund sedan så ska vi nog gå och äta på jensens. Och ikväll kommer min bästis Mikku upp till Göteborg och sen så ska alla åka hem till Danne och laga tacos! Så det får nog bli en lugn och fin kväll.

Har så mycket att göra nästa vecka för att jag flyttar till my new apartment om ca 2 veckor. Måste åka till IKEA och köpa möbler, tv, köksutrustning osv. Längtar så mycket, endast 11 dagar kvar!!

Baddräkten bäställde jag till Tojjy för att hon gillade den så mycket! Och köpte två likadana short till min boy och hans kusin, och den rosa klänningen till mig!
Har alltid velat ha den rosa klänningen sen den kom ut, men tur att jag väntade att köpa med den. Och nu kostar den endast 99kr.

Men hoppas iallafall att ni får en trevlig torsdagskväll! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: