BURBERRY GUMMISTÖVLAR ♥

Åh vilken regnig dag! Är så hungrig, väntar på mamma goda mat.
Igår så var jag i stan och åt sushi med Amy, Helena och Julia. Det blev en runda inne i nordstan, köpte bland annat ett linne från Bikbok och DKNY plånbok. Älskar min lilla plånbok, passar min stora DKNY väska som jag alltid har med mig. I den väskan får jag aldrig plats med en stor plånbok, så denna lilla plånboken passar bra för mig.
Vi gick även en runda inne i NK, och när jag gick in i Burberry butiken fick jag syn på ett par himmelsk Burberry gummistövlar. Har aldrig gillat burberry förut, men dessa stövlarna slog mig i ögonen (?) och jag vill såklart ha dom! Men ska ju åka till London om några veckor och vi ska till London Outlet där det finns burberry outlet osv. Och då ska jag se ifall jag hittar dom stövlarna. Annars får jag vänta tills jag kommer tillbaka till Sverige och köpa dom senare.
Bra att köpa gummistövlar nu när det regnar hela tiden.
Så det blir iallafall dessa stövlarna istället för Hunter stövlar.


denna köpte jag, men det fanns massa DKNY detaljer på.

 

GIVE ME NOW!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: