VECKANS ERBJUDANDE

Nu så är jag äntligen hemma, dog när jag satt i bilen. Så himla varmt i bilen men tur att vi tog en paus och stannade vid någon vägkiosk och köpte glass.
Tog fram mina saker som jag hade köpt under helgen, blir verkligen pank av allt detta! Äsch, inte ofta jag är borta. Och det var bara saker som jag velat ha länge.. vissa saker.

Vill säga till er att jag har veckans erbjudande just nu på en supersnygg klänning. För er som beställer via bloggen, så gäller erbjudandet till fredag 8/7.

Org pris 279kr. Nu 199kr + fri frakt.


Storlek: Passar alla som har storlek XS, S & M
Leverans: ca. 2 veckor, förseningar kan ske!
Material: Chiffon

Kommentera i detta inlägg om ni är intresserade.
Och glöm inte att lämna eran mail-adress så jag kan kontakta er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: