VECKANS ERBJUDANDE 13/7 - 20/6

Nu så har jag VECKANS ERBJUDANDE. För er som är intresserade eller har några frågor får kommentera under bilden, lämna gärna mail eller bloggadress så jag kan kontakta er!
Leverans tar ca. 2 veckor som vanligt.
Alla dessa bikini är EU storlekar S, M & L

ORG. PRIS 289KR
ERBJUDANDE NU ENDAST 170 KR + FRI FRAKT

 

ORG. PRIS 215KR
ERBJUDANDE NU ENDAST 145KR + FRI FRAKT


ORG. PRIS 215KR
ERBJUDANDE NU ENDAST 145KR + FRI FRAKT

 

När ni har bestämt er vilken bikini ni vill ha så kommer jag att kontakta er. Betalningen sker via internet eller internet bank. Då får ni alltså skicka in pengar till mitt konto.
När jag sett att pengarna är inne så kommer jag att göra en beställning och skicka det till den adress ni ger mig.

MVH ANNA


Postat av: Steph

den första finns i small fortfarande?

2011-07-14 @ 22:23:21
URL: http://stephanielynnpinay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: