27 juli 2011

Gooodmorning! Åh vad jag har ont i huvudet .. gick och la mig ganska tidigt igår för första gången på lääänge. Gick och la mig kl 9 på kvällen, vaknade klockan 12 sedan så sov jag kl 4 på morgonen idag och vaknade precis.
Under helgen så har jag fått lite besök av mina änglar, Nina och Mikku. Och sedan på fredagskvällen blev det utgång i Valand. Musiken sög som vanligt, men jag hade kul med mina vänner.
Nu är det redan måndag, det var ca en månad sen jag tog studenten. Har varit så tråkigt dessa veckorna för jag har bara suttit inomhus och vädret har varit katastrof. Nu äntligen så kommer solen fram lite grann!

 

Nu ska jag fixa mig lite och kila iväg till stan med mina syskon. Ska ut och äta och sedan ta en liten shopping runda. Hoppas att ni får en toppen dag med massa sol ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: