everything will come when you do not want it to come

Har äntligen städat mitt katastrofala rum som har varit som en bombnedslag hela veckan. Orkade ändå städa när jag är så sjuk just nu. Kände på mig att jag inte mådde så bra imorse, så jag låg i sängen och degade men bestämmde mig att städa mitt rum. Nu set det äntligen rent och fräsht ut!

Jag är så himla täppt i näsan på grund av pollenallergi, jag tror att jag dör snart. Det är så himla fint väder ute idag! Jag vill gå ut men orkar inte ta en steg alls från sängen. Någon som vill komma och göra mig sällskap? :)
Imorgon så kaanske det blir liseberg mina mina änglar igen, speciellt min partypinga Mikku som kommer hit. Men får se hur jag mår imorgon. Har alltid så himla kul när hon är här, FLYTTA HIT OCH BO MED MIIG!

Men aja, nu ska jag iallafall sitta och kolla på lite film och dricka te. Hoppas att ni kan njuta av det fina vädret mer än vad jag gör. Får väl se vad jag hittar på ikväll! ♥


AI MIDSUMMER PARTY, hemlighetsfulla tjejer ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: