NOW I, I DON'T KNOW WHAT I AM GONNA DO

Godmorgon mina läsare. Eller god eftermiddag rättare sagt haha. Jag vaknade för en timme sen, åh vad trött jag är. Nu när jag är hos bby så sover vi så himla sent och vaknar sent också.
Sitter just nu och laddar upp bilder på studenten och balen i facebook, så himla seg! Måste ladda upp 4-5 bilder åt gången för datan är helt fucked up, tar redan 5-7 minuter för bilderna att ladda upp.

Sitter ensam i rummet nu medans bby är borta i någon timme. Ska kolla på tider och åka hem till Göteborg, IMORGON så har jag möte med familjebostäderna. Ska kolla på lägenheten imorgon hoppas jag eller så blir det bara ett snabbt träff osv. Men flyttar inte in förens 1 augusti och sedan så åker jag, min syster och familjen Nguyen till LONDON! En weekend resa som jag fick som studentpresent av anh Quang, så himla snääällltttt.
Och slutet av augusti åker nog jag och bby till Berlin och är där i en vecka eller så. Nu när jag tagit studenten ska jag fan resa runt jorden!


Postat av: c a n d y - house of a geek

good plans! :D such a cuute picture!

2011-06-13 @ 17:25:02
URL: http://candytruong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: