SALE - MAKE UP PALETTE

Nu så har jag fått in nya sminkpaletter, och jag älskar dom! Så otroligt fina färger, men trist att man är så fattig just nu i denna perioden när man nyss tagit studenten och är arbetslös haha.
Just nu så har jag inget i lager hos mig, men om ni vill ebställa tar det ca 2 veckor för leverans. Och just nu så har jag veckans erbjudande, så ni får passa på att beställa. Har bara ca 8-10 paletter av varje.

PIC1 - 235kr, 120 color


PIC2 - 235kr, 120 color



PIC3 - 399kr, 180 Colour Eye Shadow Set
Ett set med 180 olika ögonskuggor, både matta och skimmer-skuggor för att matcha din look. Perfekt till fest, bröllop eller bara till vardagssminkning. Ögonskuggorna ligger i två lager för mer bekvämlighet. Passar för både yrkesmässig användning eller personligt bruk.


JUST NU så är denna varan veckans erbjudande, 279kr + fri frakt.
PASSA PÅÅÅÅÅ!

 

PIC4 -169kr, 66 Colour Lip Palette
Professional makeup-palett för dina läppar! Den är komplett med alla de färger du behöver för alla tillfällen. Passar för både yrkesmässig användning och privat bruk.

 

PIC5 - 489kr,NYX EYESHADOW PALETTE 78 COLOR
Denna box innehåller 78 ögonskuggor & 6 puder för ansiktet. Levereras med applikatorborstar samt spegel i locket.




PIC6 -
499kr NYX MAKE UP BOX
Denna box innehåller 58 ögonskuggor, 2 ansiktsfärger, highlighter, bronzer, 3 rouge, 4 concealers, 12 glitter krämer, kajalpenna och 16 läppfärger. Levereras med applikatorborstar samt spegel i locket.


PIC7 - 239kr, 20 Colour Concealer
20 Colour Camouflage Concealer Palette är komplett med alla de färger du behöver för alla tillfällen. Denna palett är fantastisk. Du kan skapa naturliga retuscherade utseende. Högklassiga ingredienser som ger näring. Passar för både yrkesmässig användning eller personlig bruk.


För er som är intresserad så skriv under detta inlägg och lämna eran e-mail adress så kontaktar jag er via mailen. Har ni några frågor så fråga gärna via BLOGGSVAR, för er som är anonyma då.

Frakten tillkommer med 24kr, men det beror på hur många paletter ni beställer. Men frakten kan diskuteras :)
Hör av er om ni undrar över något! ♥





 


Postat av: tommie

hej!

Jag skulle vara intreserad av veckans erbjudande PIC3 - 399kr, 180 Colour Eye Shadow Set

men går det att få inna jul?

MVH tommie

2011-12-14 @ 12:39:00
Postat av: Marita

Hej! Jag undrar om detta erbjudande gäller ännu och om man kan få leverans innan jul?

2011-12-14 @ 18:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: