IT'S ALREADY OVER

Inte bloggat på evigheter efter att jag tagit studenten. Har varit så lat med bloggandet nu när jag äntligen tagit studenten och arbetslös. Lite tråkigt, men har spenderat nästan hela lovet med min bby.
Igår var vi på Liseberg och vädret var hur vackert som helst, vi åkte ingenting men vi spelade mycket spel och sattsade men kom hem tomhänt.
Jag och bby vaknade 14.30 idag för vi kom hem så sent igår. Var så himla trött, och är fortfarande trött idag. Idag blir det bara mys framför tv:n.
Vet att det har gått dåligt med bloggandet men ska försöka lägga upp alla mina studentbilder som jag inte har laddat upp!

Nu lägger jag upp några snabba bilder som jag laddade upp för några dagar sen, resten får jag lägga upp ikävll eller imorgon!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: