EVERYBODY WANTS TO LOOK LIKE A PRINCESS

Nu är jag tillbaka i bloggen igen, har haft så fullt upp! Och har haft även mycket att tänka på. Ser ni hur vädret är ute eller? Regn och snö hela tiden!
Under veckan så har jag köpt min student och balklänning. Balklänningen är dock lite lång så jag får sy upp den lite.
Väntar bara på att min studentklänning ska komma hem! Söt och fin student/sommar klänning.

Som ni ser så har jag även bytt design, den andra var så mörk och tråkig. Nu när våren börjar komma fram ska man ha en ljusare blogg. Imorgon efter skolan åker jag och min käre kusin Johan ner till Halmstad, för min käre barndomsvän fyller år så vi ska dit och fira hennes födelsedag med hennes nära och kära.


Såhär ser min balklänning ut, men inte lika öppen rygg som på bilden.
Men min klänning är blå och inte vit.

 


Här är min underbara studentklänning! Väntar tills den kommer hem, den var superbillig.
Beställde den från stylebystars.se, det var fri frakt och på rea.
ORG. Pris var 499kr men jag köpte den för endast 149kr, ni borde alboslut kika in i sidan!


Postat av: lopis

hej den där balklääänning vart kommer den ifrån ?:)

2011-04-20 @ 22:30:01
Postat av: Tove

Hej! Vilken fin balklänning:) vart kommer den ifrån???

2012-01-05 @ 11:47:37
Postat av: lisa

vart kommer balklänningen ifrån?? snälla kan du länka sidan på samma kommentarsfält? behöver verkligen en sån :)

2012-01-09 @ 00:10:57
Postat av: Anna Dang

Svar: Hej tjejer! Balklänningen kan ni beställa hos mig. Håller på att fixa en "webshop" fast blogg.se så jag kommer att lägga upp alla balklänningar jag säljer. Håll utkik!

Kram.

2012-01-09 @ 22:05:15
URL: http://annadang.blogg.se/
Postat av: Marie

var kan man hitta denna superfina klänning?

2012-01-17 @ 18:30:03
URL: http://emmmaamarie.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej jag skulle gärna vilja veta vad balklänningen kostar ? för är väldigt intresserad fast av en annan färg :))

super fin

2012-01-18 @ 19:09:50
Postat av: Johanna

Åh herregud exakt en sån klänning letar jag efter fast i blå. Skulle bli jätteglad om du kunde säga vart du har köpt den :)

2012-01-24 @ 13:44:35
URL: http://nannaws.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hej!

Vart hitta du din balklänning? eller kan man köpa den utav dig? :)) jättefin!!

2012-02-08 @ 11:43:17
Postat av: Meeli Candemir :)

Hej, jag undrar vart du har köpt din balklänning vill ha en sån liknade till min bal. hoppas du kan svara genom mejl :) tack förhand!

2012-02-22 @ 18:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: