"BAM BAM BAM, LA LA LA LA LA LA" ♫

Allo allo! :) Kom precis hem, har varit på stan och tröst ätit sushi med min lillasyster. Har varit på ett ställe och gjort ett beslut! Men en hemlis... hihi
Tänk er att jag beställde 15 STORA sushi bitar som jag och min syster delade på. PROPPMÄTT! Gick även till 4-gott och köpte godis, massor.. En STOR påsegodis.
Har även bestämmt med min kusino att vi ska åka till halmstad snart.. om 3 veckor höhö. Får då fyller min barndomskompis år! Längtar så, då jävlar måste jag ta ledigt från jobbet!

Skönt att få vara iväg :)
Jag funderar faktiskt på att avsluta tävlingen på torsdag, då jag har ledigt!
Så ni som inte har anmält er kan fortfarande göra det NU.. KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL TVÄLINGEN!

Jag har faktiskt redan funderat på vad jag ska lägga i goodiebagen, och ni kommer att bli så nöjda så! :)

delar med er låten som jag lyssnar på nu
MISTER - KARA


Postat av: Linda

Sushi, gotta love it!! Jag kan inte ens käka så många! :O Kan ju alltid försöka liksom.. ^^

2011-03-07 @ 19:37:46
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: