YOU'RE ORIGINAL, CANNOT BE REPLACED

Har fullständigt glömt att packa! Måste duscha, packa, äta sen sova. Kommer att ha så mycket med mig till Halmstad imorgon. Har kundsalong i skolan så måste ha med mig mina frisörsaker, åh vad jobbigt! :(
Vet inte ens vad jag ska ha med mig och vad jag ska ha på mig.. På Tojjys födelsedag så är det blått tema, och jag har köpt en blå skjorta som jag ska ha på mig. I hela Göteborg så var skjortan i storlek S slut, så jag fick ringa till Bik Bok i Halmstad och se ifall dom hade kvar den. Och lucky me, den fanns kvar, endast 2 st!
Så jag skickade pengar till min vän Sara som fick gå dit efter skolan och köpa den till mig.

Fin transparant skjorta från Bik Bok för endas 299kr

Ska se vad jag hittar för fint som jag ska ha på mig med skjortan. En svart baslinne ska det vara nog, och dom mörka jeansen som jag köpte i H&M för några dagar sen.
Snart får det bli stopp med shoppandet!

Nu ska jag kila iväg och ta en varm dusch, sedan ska jag nanna så jag har energi för morgondagen.

Det var länge sen jag bloggade, och får fortfarande många besökare. Började blogga idag igen och hittils fått 128 besökare. En liten chock blev det där, tack för er som fortfarande följer mig ändå om jag inte bloggar lika ofta. Much love to yoou ♥
Bilder osv kommer upp efter halmstad. Vet inte om jag kommer att hitta blogga under helgen, men jag ska försöka!


Postat av: Taraldadele

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-06-07 @ 13:34:39
URL: http://taraldadele.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: