31 MAJ 2011

Fyfan vad fint väder det är idag! Tar redan studenten imorn, jippi. Ikväll ska jag och tjejerna hem till Andrea och sova över där, för imorgon blir det champange frukost hos Johanna.
Ska börja packa nu osv, sedan åker jag ner till stan! Har köpt lite saker som jag ska hänga runt tjejerna imorgon, och har även köpt en ny jeans jacka som jag ska ha över min vita klänning om det blir för kallt. Men hoppas att vädret blir lika bra som idag, soligt och varmt.
Visste inte att det var så varmt idag så jag körde på högmidjade byxor och skjorta, varmt ska jag säga!

Åh vad skönt att vi äntligen tar studenten imorn!!!!!! Vad ska jag göra efter studenten? No job, no school, nooothing!

Måste dela en sak med er NUUUU
, fick ett samtal av familjebostäder idag. Dom ringde och sa att lägenheten jag sökte in i, kan jag flytta in den 1 augusti. Ska kolla på lägenheten nästa vecka, gud vad glad jag blev. Kommer känna mig lite mer vuxen nu när jag kommer att flytta in till en egen lägenhet. Det som är bra är att jag fick lägenheten som ligger nära den lägenheten som jag bor nu i. Den nya ligger ungefär 1 hållplats bort, då ska jag fan i mig köpa en cykel och cykla till mamma när det blir middag hahaha!

Men nu kilar jag iväg och packar! Annars kommer det vara så himla stressigt sen och kommer säkert att glömma något. Baaaaiiii mina läsare ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: