AND YOU'VE GOT A SMILE THAT COULD LIGHT UP THIS WHOLE TOWN

Fint väder idag? Hell yeah, men lite kallt bara. Var tvungen att ha på mig en lite tjockare jacka idag för att det blåste så mycket. Gick iallafall och handlade lite mat till middagen idag, grönsaker och lite jordgubbar med. Så nu sitter jag och äter jordgubbar med lite socker för att dom var så sura. Dagens fail är att jag satt och plockade så att ajg skulle få fina jordgubbar. Men hade så himla bråttom så jag plockade så snabbt jag kunde, när jag var på väg hem kunde jag känna hur jordgubbarna luktade. Så himla gott! Men när jag kom hem märkte jag att det bara var massa ruttna och söndriga jordgubbar. Gissa hur ledsen jag blev :(
Men sitter iallafall nu och äter mina goda jordgubbar (skärde bort det söndriga). Erkänn att vädret bara blir fulare och fulare? Fryser som faaaaan! Väntar på mammas mat nu, bloggar idag om jag orkar. Är fortfarande trött och lite sjuk.. 

Jag saknar min älskling otroligt mycket, ändå om det var igår.. saknar saknar saknar!


Postat av: Cindy

åhhh jordgubbar! dregel hehe :$

joo, jag håller med dig sjukt kallt.. :(



sv:

hehe, men åhh jag är så tråkig vet aldrig vad jag ska blogga om.. jag är en trist människa med trist liv hihi (a) men däremot är du en väldigt söt tjej med ett väldigt intressant liv Anna ;) <3

2011-05-02 @ 18:47:37
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: