BABY I WAS BORN THIS WAY

JAG MISSADE BUSSEN BUUH :(( nu sitter jag hemma och väntar på nästa. Har frisör nu på morgonen och sedan engelska lektion.
Måste nästan ALLTID springa till bussen varje morgon för att jag är så himla seg av mig, blir så anfådd varje gång och andas som i helvete :(
Vädret är inte det bästa idag, lite molningt och kallt. Men ändå ska jag ha på mig högmidjade shorts, transparant skjorta, boots och jofama jacka.
Bussen kommer ca om 10 minuter så ska börja ta på mig jacka sen kila iväg. Om det blir finare väder på förmiddan blir det nog fika på uteservering. SNÄLLA SOL KOM FRAM KOM FRAM!

Btw.. hade konstigaste drömmen igår natt! Men det kan jag inte berätta om här, men låg i allafall i sängen och skrek och skrattade :(( konstiga miiig.

Nu kilar jag iväg, ha en trevlig onsdag! ♥

Postat av: Cindy

waah.. anna du var i skåne utan att säga till :( </3 hihi

2011-05-12 @ 18:14:26
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: linda

jag är också sån seg xD helt andfådd, kommer försent till lektionen hahaha

2011-05-13 @ 13:03:55
URL: http://walkonstreetsofgold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: