LET ME SEE YOUR FACE SMILE AND HAPPY EVERYDAY, WITHOUT TEARS AND SORROW

Nu har jag äntligen hittat en studentklänning som jag vill ha! Orkar inte sitta och vänta tills klänningen jag beställde från stylebystars.se, tror inte ens att jag kommer att få den. Så jag kikade in en lååång stund inne i nelly.com och hittade några klänningar som jag fick välja mellan. Och hittade tillslut en favorit!
Blir alltid så nöjd med nellys kläder, och så ahr dom så himla snabb leverans med. Bästa som finns, men dumt att kläderna tar slut så snabbt ibland.. trist.


Hoppas inte att klänningen blir alldeles för kort nu. Men 499kr kostade den, och nu så är det fri frakt också till juli. Ni som inte hittat en studentklänning än borde kika in i nelly.com, dom har fått in massor av fina studentklänningar!

Nu ska jag ta en snabb dusch, sedan ska jag gå in till tempel och käka lite mums. Och ikväll blir det bowling med syster och hennes kille. Någon som vill joina mig, par mot par ;)
Dumt att min kille inte är här, han är ute och fiskar! :( saknar min lille bebis som kommer till mig på tisdag, för då blir det bal bal bal bal!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: