TODAY I DON'T FEEL LIKE DOING ANYTHING

Vaknade 08.30 när jag skulle vakna 09.30.. åh, låg där somen idiot och försökte sova. Så är lite seeeeg!
Mummy i'm hungry! :(

Ska snart kila iväg till skolan för att fixa Ninas hår med Andrea, hon har bal idag så ska göa henne lite fin i håret :) Sedan ska jag gå runt i stan och kolla ifall jag hittar lite fina smycken till balen, och så ska jag köpa lite saker för att pynta min studentmössa! HELLO KITTY

Vädret är lite finare idag, bättre än igår iallafall. Ösregnade hela dagen i Göteborg, hoppas inte att det kommer att regna idag. För så blir jag ledsen, ska gå och kolla vad jag ska ha på mig. Ska även hämta mina röda högmidjade byxor som min kusin köpte åt mig.
Ha en trevlig början av veckan för det är bara 2 dagar kvar till BALEN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: