TODAY IS A DAY TO NOT LAUGH

TAGGA TAGGA TAGGA muntilig nationella prov i engelska! NOOOOOOOOOOOOT
Har nationella prov kl 10, och sitter nu hemma och ska springa till bussen snart. Det ÖSREGNAR ute, toppen väder! Har ingen paraply, vet inte vart alla tagit vägen, kommer säkert vara genomblöt! Efter nationella så har jag och hanna redovisning, vårat projektarbete som vi har hållt på med i några månader. Tagit bilder på våra modeller osv. Så nu så sitter jag och överför arbetet in till mailen.

Nu kilar jag iväg!

Postat av: Cindy

vad har du/ni för projekt? (:



sv:

jaha! (: ska fråga mamma om hon kan köpa den till mig :D hur mycket är frakten ? :D

2011-05-17 @ 10:08:21
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: