I WISH THAT IT COULD BE LIKE YESTERDAY

SVERIGES VÄDER SUGER FORTFARANDE, KÄNNS SOM VINTER!
Har varit lite off från datan dessa dagarna. Har tillbringat mycket med min älskling, och så har jag varit på 2 fester
under helgen. Linas 18 års födelsedag och älsklingens gudsons 1 års födelsedag. Så jag har haft mycket på gång!
I fredags så var det väldigt väldigt kaos! Fredagen den 13... jag har aldrig trott på de. Men nu tror jag verkligen på det, det skämigaste som kunde hända i hela någons liv.. :(
Men kvällen gick inte som det skulle iallafall. Ramlade och slog mig för att jag gick i så höga kalckar, nu har jag massa blåmärken osv på armarna och benen.

Nu är det bara
nästan en vecka kvar tills balen, gick och hämtade min balklänning som jag lämnade in hos skräddaren för någon vecka sen för att sy den mindre. Tycker fortfarande att den är lite lite lös, men den funkar nog. Skulle jättegärna vilja lägga in bild på min klänning men vill spara tills balen, då jag lägger upp dom fina bilderna. Vet fortfarande inte vad jag ska ha för uppsättning?!?!?
Och jag har FORTFARANDE inte fått min studentklänning som jag beställde från stylebystars.se, varnar er ännu en gång att ALDRIG beställa från den sidan!
Får nog leta reda på en klänning snart.

Nu ska jag gå och laga mat med syster, ha en bra måndagskväll! ♥




Postat av: Cindy

sv:

du menar att du har den hemma? (a)

2011-05-16 @ 22:04:57
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: