I JUST WANNA LAY IN MY BED

ÄNTLIGEN FREDAG! 1 dag kvar tills jorden hår under.... nooooooooot.
Lägg av med eran jorden går under, mannen som sa detta får stoppa sin fot i röven om det inte händer. hihi :)

Men äntligen så är det fredag! Igår så var jag i borås en liten stund, skulle prata med chefen från Nail Icon och fråga om jobb. Men det gick bra hoppas jag... hahahaha.
Åkte inte hem till Göteborg förens vid 12 på natten?... Jobbig kväll, hade ont i fötterna och så hade jag på mig en så tunn jacka och frös ihjäl mig. Och så fanns det inga bussar så fick jag pomenera hem från Hjällbo till Eriksbo.

Vad ska jag hitta på idag?..
Vill så gärna åka ner till halmstad! Men kan ju inte åka hela tiden, måste förbereda till balen som är på onsdag med.
Köpte ett par fina ballerina igår som jag tänkte ha på mig på balen. Sköna och fina, sommarens nya favvo skor :)
Men min fredag är inte så planerad. Är hur trött som helst!

PLEASE SUMMER, GIVE ME A LITTLE SUUUUUUN!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: