LETS TAKE THE NEW STEPS TOGETHER

Igår var det Drottning Blankas studentbal i Marsstrand. Det var fint väder men usch vad det blåste! Men tur att jag inte hade fixat mig så speciellt mycket.
Men vilken stress det var igår, jag lockade håret och skulle göra som jag hade tänk mig. Men nej nej, locktången blev kansigt och gick inte att locka. Så var tvungen att tvätta håret igen och ha det platt, men satte dit en fin blomma.
Men det var en härlig bal, massa mat, mingel och dans. Man upplever det bara en gång, så det var skönt. Bilder kommer upp när jag orkar lägga in dom.

Tar studenten nästa vecka!! Längtar redan, då kommer alla mina kompisar upp till Göteborg! Fick hem min studentklänning igår + 2 fjäder örhänge som jag fick av snälle Tojjy ♥ hon vet att jag älskar fjäderörhängen så hon skickade 2st via posten.
Men min studentklänning passade PERFEKT, älskar den. ♥

Btw... Jag kommer också att börja göra fjäderörhängen, earcuffs osv.
Såhär kommer mina nästan att se ut (bilder lånad från Tojjy)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: