CHI SILK INFUSHION

Hej! Jag sov så sent igår, men var ändå tvungen att vakna tidigt ju. Sov bara några timmar inatt.. Vaknade med att jag bara hörde massa regn utanför, gud vad det regnade!
Om en liten stund kommer Nina hit, syster ska färga hennes hår sedan så ska vi åka in till stan. Ska köpa nya favvo jeans från GinaT om storleken finns kvar.
Satt och kollade lite på smink och hår tutorials, och kollade bland annat Bubz beautys. Hon använder alltid en speciell värmeskydd eller silkedroppar? CHI silk infushion heter den och verkar hur bra som helst, kollade i min sida precis om vi sålde såna och ja! Vi säljer dom, 150kr för 50ml och 150ml för 220kr. Någon som är intresserad? :)

För vem? Passar alla hårtyper
Egenskaper: En rik leave-in kur, stärkt med äkta silke
tillsammans med vete- och soyaproteiner. Keramisk värme i form av användning av plattång eller fön försäkrar att silkesproteinerna tränger djupt ner i håret. Detta stärker håret samtidigt som det ger mjukhet, hanterlighet och glans utan att addera. Alkoholfri.
Användning: Applicera ett par droppar i fuktigt eller torrt hår. Perfekt att använda som skydd mot värme vid användning av plattång eller locktång.

 

Här kan ni se en av bubz beautys video där hon använder CHI silk infusion. Älskar Bubz Beautys tutorials, man lär sig ju så himla mycket! Jag måste verkligen köpa hem en som jag kan använda när jag plattar och lockar håret. Trots allt så pluggar jag till frisör, men har ändå slitet hår för att jag alltid färgar och plattar håret. Plattången är min bästa vään! ♥
Önskar mig en GHD plattång när jag tar studenten.. mamma?!?!


Postat av: linda

sv: Haha :) Ja det gör man nog! Vad kul :D Visst låter det lite bättre? Så himla roligt att folk trodde faktiskt att jag var spanjor HAHA xD

2011-05-03 @ 16:51:01
URL: http://walkonstreetsofgold.blogg.se/
Postat av: Cindy

sv:

awwe, vad snällt men om vi är fler så kanske är bättre om vi bor någon annan stans annars blir det så många hemma hos dig ju :$ , måste prata med mamma om det här idag.. för jag glömde det igår för jag var på öppet hus på skolan ;(

2011-05-04 @ 06:57:50
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: linda

sv: haha tycker du? xD du menar då halvsvensk? har fått höra spanjor, korean men aldrig att jag liknar vietnames :P

2011-05-04 @ 19:42:54
URL: http://lindalopez.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg blogg :)

2011-05-04 @ 20:34:47
URL: http://softsugarymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: