LAUGHING ON A PARK BENCH, THINKING TO MY SELF

Har suttit i någon timme nu och fixat och pyssnat ihop min och Hannas projektarbete som ska in imorn. Har så otroligt många bilder som måste med, plåt och modellbilderna måste in med som t.ex. bilerna från make up studion. Tror inte att jag har lagt upp dom på bloggen än? ..
Åh, kommer få sitta hela natten och göra den. Måste komma på vad vi ska säga på redovisningen också. Projektarbetet är ett stort arbete! Nu gör jag det bästa jag kan så att vi iallafall får ett VG!
Det är bara 1 månad kvar till studenten och bara några veckor kvar till balen. Har lämnat klänningen i borås, ska åka ner dit i helg kanske eller nästa helg och sy den lite mindre. Måste hitta någon sjal eller något som jag kan ha över klänningen. Ska trots allt vara på stranden så det kommer att vara hur kallt som helst!

Måste bara visa hur fin våran studentbal kommer att bli, eller hur den ser ut osv. Nära stranden, hur toppen och skönt som helst!







utsikten är bara för bäääst!

 

Nu får jag fortsätta med projektarbetet sedan måste jag sova. Är så himla trött! Jävla pollen, kliar så mycket i ögonen varje dag.



Postat av: Cindy

åhh fy vad fint!

asså jag är så himla skoltrött nu :(



sv:

Hihi, aa jag tror jag kan komma UPP heheh (a) jag slutar den 31 maj (:

2011-05-03 @ 12:41:17
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Cindy

Åhh, men jag vet inte var jag ska bo då (om vi är fler är det ju bara att hitta någonstans men om jag är själv vill jag inte bo själv hahah :$) men aa jag ska prata med mamma först :D :$

2011-05-03 @ 13:33:01
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: