TAKE MY HAND AND WALK TO A NEW STEP

NU har jag äntligen bestämmt mig hur jag ska ha det. Men inte vart bara. Så kanske behöver lite hjälp... Gjorde ett inlägg om tatuering som jag hade funderat över i vintras förra året. Men hittar inte inlägget, men inlägget var iallafall om min tatuering, och det ska vara fåglar. Fåglar har alltid haft en betydelse för mig :)
Just nu så kan jag inte bestämma mig om jag ska ha det på axeln eller handleden. Har alltid gillat att ha det på högra sidan av axeln och en fin passande text ska aboslut vara med!

Jag vill bara göra tatueringen så snabbt som möjligt, men hört att det inte är så bra att göra nu när sommaren börjar komma fram. För då kan man inte sola? .. Men får hitta en bra tatueringställe här i Göteborg eller Borås. Någon som kan ge mig tipser om vart det finns? :)





Såna liknande tatuering hade jag tänk mig. Men ska ändra dom lite och försöka att rita själv så att jag inte ska ha som andra. Vill ha en tatuering som jag själv vill ha det och som jag har kommit få själv. Men fåglar blir det ett absolut! Det ska inte bli stora fåglar, små fåglar ska jag ha.

Har alltid velat att göra tatuering över hela ryggraden, men inte så bra för att jag har ju ärr. Som vissa av er inte vet och som jag aldrig har berättat här på bloggen förut att jag opererade skoliosen när jag var 14 år. Inget som jag skäms över nu... men lite skäms jag över iallafall. Har alltid skämts över det i flera år för att vissa personer alltid frågar frågar "åh vad är det där, åh vad äckligt det ser ut". Det har gjort så att jag aldrig vågat visa det och aldrig vågar ha klänningar eller linnen när jag går ut eller är på fest. Helst något som täcker ryggen. Men nu spelar det ingen roll, har bestämmt mig nu att skita i vad dom andra säger och tycker. För detta är jag!
Men iallafall.. Så har jag hört att det inte är bra att att tatuera över ärr osv. Så jag får gå dit och fråga hur det blir och ifall det går att tatuera över det.

Vore roligt ifall ni kunde ge mig lite tipser. Och vore bra ifall ni som vet om man kan tatuera över ärr eller inte. Måste vara noggrann med detta för att det är något som man kommer att ha hela livet.

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: