Utkast: Maj 4, 2011

Jag har världens bästa pojkvän, men ibland världens jobbigaste pojkvän!
Tog en dusch och fixade mig för att åka till Borås. När jag var halvägs fick jag ett sms av syster att hans kostym hade kommit hem. Så jag smsade min kille och sa att hans kostym hade kommit. Sen så skrev han "snälla, kan du åka hem och hämta den?", sen skrev jag "men jag är redan i stan, ska snart på bussen till borås..", men nej nu sitter jag hemma. Åkte hem för att hämta hans kostym, sitter och äter mat för är så freaking hungrig! Ska ta bussen om 15 minuter och ta 4 bussen till borås.

Gud vilken regnig dag! Regn sen sol, regn sen sol.. det avr sol för 10 minuter sen. Och nu är det regn! Jävla sverige väder, hatar sveriges väder!
Tänkte ju fika på en uteservering när jag kommer fram, men hur ska vi fika när det regnar?

Men nu kilar jag iväg, bloggar när jag kommer fram. Ha en trevlig och en regnig dag! ♥


GLÖMDE PUBLICERA INLÄGGET, NU FÅR NI LÄSA DET.

Postat av: Cindy

åhh så snäll du är anna.. som åker hem för att hämta :o

asså vädret har varit helt skumt de senaste dagarna ;(

2011-05-04 @ 22:38:19
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: